صعود سخت استقلال به یک چهارم نهایی با برتری مقابل نساجی/ نخستین برد سرمربی آلمانی با آبی‌پوشان

16:47 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۴۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال با برنری مقابل نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک‌هشتم جام حذفی، امروز (جمعه) از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت.

ترکیب استقلال
حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

ترکیب نساجی
مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی‌تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، سید حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز.


نتیجه زنده این دیدار به شرح زیر است:

استقلال صفر - نساجی مازندران صفر

دقیقه 3: سانتر زکی‌پور نزدیک بود مستقیم وارد دروازه نساجی شود که عکس العمل روشنگر مانع از آن شد.

دقیقه 10: اشتباه مدافعان نساجی با توپ دزدی اسماعیلی همراه شد اما در حالی که او در موقعیت سه به تک قرار داشت به جای پاس دادن به هم تیمی‌هایش ترجیح داد خودش ضربه زند و این موقعیت عالی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 22: ارسال شجاعیان در محوطه جریمه روی سر فرشید اسماعیلی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه24: سانتر داریوش شجاعیان بازهم با ضربه سر اسماعیلی همراه شد اما این ضربه هم با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 28(گل): اشتباه غلامعلی تبار باعث شد علی قربانی صاحب توپ شده و پاس او به فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک باعث شد او دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه 37: پاس خسرو حیدری در موقعیت ایده آل به علی قربانی رسید اما او ضربه اش را به بدترین حالت ممکن به بیرون زد.

دقیقه 42: سانتر خسرو حیدری می رفت با ضربه علی قربانی وارد دروازه نساجی شود اما عکس العمل به موقع روشنگر باعث شد توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 45: شوت علی قربانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 51: سانتر دقیق پیرهادی به یک ضربه سر نیاز داشت تا وارد دروازه استقلال شود اما مشت حسینی این موقعیت را از نساجی گرفت.

دقیقه 52: یک و دو بازیکنان  و پاس عالی اسماعیلی استقلال در موقعیت خوب به علی قربانی رسید اما او با بی‌دقتی توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 56: مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال نساجی به دلیل اعتراض‌های مکرر به داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 59(گل): سانتر میلاد زکی‌پور در نهایت با ضربه زیر طاقی علی قربانی وارد دروازه نساجی شد تا خیال استقلال از کسب پیروزی در دقیقه 59 راحت شود.

دقیقه 71(گل): پاس عمقی دقیق از وسط زمین اوسانی را در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک بغل پا دروازه استقلال را باز کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *