اروپایی‌ها باید راهشان را از بدعهدی‌های آمریکا جدا کنند

10:46 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۳۶۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اروپایی‌ها باید راهشان را از بدعهدی‌های آمریکا جداکنند و تحت تاثیر آمریکا تصمیم نگیرند.
اروپایی‌ها باید راهشان را از بدعهدی‌های آمریکا جداکنندحمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره بیانات مقام معظم رهبری درباره برجام و نیز رابطه با اروپایی‌ها بیان کرد: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در حقیقت نوعی اتمام حجت با اروپایی‌ها بود.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها باید راهشان را از بدعهدی‌های آمریکا جدا کنند و تحت تاثیر آمریکا تصمیم نگیرند.یقینا مواضع ترامپ درباره فعالیت‌های موشکی ایران و یا دیگر مسائلی که ارتباطی با برجام ندارد، قابل اعتنانیست.

ترقی خاطرنشان کرد: اگر اروپاییها بخواهند همان مشی سیاسی آمریکا در مواجهه با ایران را از راه دیگری پیگیری کنند، این گونه جلوه می‌کند که تقسیم کاری بین اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها صورت گرفته وآن‌ها قصد محدود کردن ایران و یا جلوگیری از رشد اقتصادی مان را دارند. درهرصورت اروپایی‌ها می‌خواهند از این فرصت برای بهره برداری‌های مادی خودشان استفاده کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: این اتمام حجت رهبرمعظم انقلاب، تکلیف کشورمان رانیز با اروپایی‌ها مشخص می‌کند لذا اگر اروپایی‌ها خودشان را از آمریکایی‌ها جدا نکنند، دولت باید همان موضعی را که نسبت به آمریکا می‌گیرد، نسبت به اروپایی‌ها نیز اتخاذ کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *