از بازی کردن مقابل تیم سابقم خوشحالم/ در تیم ملی، فیکس بازی کردن مهم نیست

10:03 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۲۷۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیبرو تیم بانک سرمایه گفت: در تیم ملی، فیکس بازی کردن مهم نیست و هدف همه بازیکنان کمک به تیم ملی است.

مهدی مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیم بانک سرمایه مقابل تیم پیکان اظهار داشت: تیم پیکان سابقه زیادی در والیبال ایران دارد و تیم قدرتمندی محسوب می شود و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران است. بازی تیم ما با پیکان حساس بود چون هر دو تیم ملی‌پوشان زیادی در اختیار دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم تیم بزرگ پیکان را شکست دهیم و به همه همبازی‌هایم خداقوت می‌گویم. من فصل گذشته در تیم پیکان بودم و امسال در خدمت تیم بانک سرمایه هستم و از بازی کردن مقابل تیم سابقم خوشحالم.

مرندی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی وی و تعدادی دیگر از بازیکنان طراز اول از پیکان باعث ضعیف شدن این تیم شده است، تصریح کرد: کادر فنی و مدیریت پیکان تصمیم گرفتند این تیم را اینگونه برای فصل جدید لیگ برتر والیبال ببندند. به نظر من پیکان ضعیف نشده و بازیکنان باتجربه و بزرگی دارد و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود.

وی در مورد ابن که توانسته بازیکن ثابت تیم ملی والیبال شود، خاطرنشان کرد: در تیم ملی، فیکس بازی کردن مهم نیست و هدف همه بازیکنان کمک به تیم ملی است. مصطفی حیدری هم از زمانی که به تیم ملی اضافه شد توانست در توپگیری خیلی خوب عمل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *