آماده صدور گذرنامه در کمترین زمان هستیم/ آغاز سفر هموطنان از اول صفر

7:10 - 27 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۰۹۶
رئیس کمیته امنیتی، انتظامی ستاد اربعین گفت: در ایام منتهی به اربعین آمادگی داریم در چند شیفت گذرنامه صادر کنیم.

سردار محسن فتحی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: از چند ماه قبل بازدیدها از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران برای ترمیم نواقص انجام شد. خوشبختانه در دو مرز شلمچه و چذابه اقدامات خوبی انجام شده است و امیدواریم این مرزها در زمان باقی مانده تجهیز و آماده استفاده شوند.

وی ادامه داد: مرز خسروی از روز پنجم ابان آماده خروج زائران است و به عنوان چهارمین مرز خروجی اربعین می تواند در کاهش حجم تردد از مرزهای دیگر به ویژه مرز مهران بکاهد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین تاکید کرد: زائران سفر خود را به روزهای آخر اربعین موکول نکنند چون در آن ایام، معمولا تراکم و فشار جمعیت بیشتر و احتمال معطل شدن در مسیر نیز وجود دارد.

فتحی زاده با اعلام اینکه تردد بدون گذرنامه و ویزا معتبر امکان پذیر نیست، افزود: همانند سال گذشته قبل از رسیدن به مرز ذرنامه و ویزا افراد کنترل می شود و از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به لب مرز جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: از روز اول ماه صفر تمهیدات لازم برای سفر هموطنان به عراق به مرحله اجرا گذاشته می شود. به نظر می رسد از روز شنبه برخی هموطنان به صورت پیاده اقدام به سفر به عراق کنند.

به گفته جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی،کار صدور گذرنامه با سرعت بیشتری انجام می شود و می توانیم در روزهای آخر در چند شیفت کاری گذرنامه متقاضیان را صادر کنیم. از هموطنان می خواهیم کارهای خود را به روز آخر موکول نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *