کنگره سراسری جمعیت جانبازان ظرف یک ماه آینده برگزار خواهد شد/ انتخاب دبیرکل و ۳۵ عضو

7:46 - 29 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۹۰۶۵
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: ظرف یک ماه آینده کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزار خواهد شد و در آن ۳۵ نفر عضو شورای مرکزی جمعیت رای گیری و انتخاب می‌شوند که بعد از انتخاب این اعضا،دبیر کل جمعیت هم انتخاب خواهد شد.
ظرف یک ماه آینده کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزارخواهد شدمجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درخصوص اقدامات آتی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بصورت مستمر جلسات هفتگی شورای هماهنگی برنامه ریزی را برگزار می‌کند و موضع گیری‌های هفته این جمعیت با نظر جمع طراحی می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسات اخیر تصمیم گیری شد تا برای برگزاری کنگره سراسری جمعیت جانبازان فراخوانی از کل جانبازان کشور داشته باشیم و فرم‌هایی برای کسب اطلاعات از جانبازان برای شرکت در این کنگره هم طراحی شده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی یادآور شد: ظرف یک ماه آینده کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزارخواهد شد و در آن ۳۵ نفر عضو شورای مرکزی جمعیت رای گیری و انتخاب می‌شوند که بعد از انتخاب این اعضا دبیر کل جمعیت هم انتخاب خواهد شد.

شاکری خاطرنشان کرد: بناداریم در این جلسات با هم افزایی و مشورت‌هایی که انجام می‌شود هرچه بیشتر از ظرفیت‌های جانبازان برای انجام مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در کشور بهره‌مند شویم.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: اخیرا جلسه‌ای نیز با مجمع خیرین برگزار کردیم که در این جلسه پیشنهاد‌هایی برای اینکه جانبازان پرچمدار، خیرین شوند، انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جانبازان ظرفیت‌ها و پتانسیلی بالایی دارند و در بین مردم از جایگاه و محبوبیت والایی برخوردارند می‌توان از ظرفیت شان در قالب گروه‌های مردم نهاد برای مواردی همچون رفع آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست و مسائل اجتماعی و خانوادگی بهره جست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *