پورموسوی: در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی داشتیم/ داور یک پنالتی مشکوک برای سایپا گرفت

20:59 - 27 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: انتظار داریم آقایان در سازمان لیگ از ما حمایت به حق کرده و کنار تیم باشند تا برای بازیکنان ایجاد انگیزه کنند.

به گزارش گروه ورزشی ، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا در هفته دهم لیگ برتر گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما متأسفانه پس از خوردن گل دوم فرصت‌هایی داشتیم که با بی‌دقتی از دست دادیم.

وی افزود: در بازی امروز مطمئن شدم که تیمم نیاز به تقویت دارد. تا به امروز به برخی از بازیکنان فرصت داده بودیم، اما در این بازی فهمیدم که حتماً باید در برخی نقاط زمین تیم را تقویت کنیم. سعی می‌کنیم تا پایان نیم‌فصل نخست تیم را در کمرکش لیگ نگه داریم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل با کمک مدیریت، تیم را تقویت خواهیم کرد. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد فولادی باشیم که در زمین خود برای پیروزی می‌جنگد و تلاش می‌کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه داور سعی کرد تیم فولاد را برنده این مسابقه کند، اظهار داشت: صددرصد با نظر دایی مخالفم. داور بعد از اینکه پنالتی گرفته شده خود را برگرداند فکر می‌کنم سعی داشت آن صحنه را جبران کند و پنالتی دوم را هم به همین دلیل گرفت. در نیمه دوم داور در سه صحنه می‌توانست به بازیکن سایپا کارت زرد دهد، اما این کار را نکرد. داور پس از آن هم یک پنالتی مشکوک برای سایپا گرفت.

پورموسوی همچنین در ادامه گفت: به نظرم ما مظلوم‌ترین تیم در این مورد هستیم. ما دوست داریم با آرامش کار کنیم، اما برخی مواقع می‌بینیم از این موضوع ضرر می‌کنیم. کسانی که به عنوان نماینده فولاد در سازمان لیگ هستند باید به این تیم نزدیک شوند. قرار نیست کسی به نفع ما سوت بزند، اما انتظار داریم آقایان در سازمان لیگ از ما حمایت به حق کرده و کنار تیم باشند تا برای بازیکنان ایجاد انگیزه کنند.

وی در مورد عملکرد امیر زلیکانی در دیدار فولاد خوزستان - سایپای تهران نیز گفت: او بعد از مدت‌ها که مصدوم بود، امروز بازی کرد و تأثیرگذار هم بود. در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که تیمم صددرصد نیاز به ترمیم دارد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اینکه ایمان مبعلی را یک خط عقب‌تر برده بود آیا این تغییر پست دلیل خاصی داشت، اظهار داشت: مبعلی صددرصد بازیکن بزرگی است، اما بازی‌ساز ما در این دیدار عاشوری بود. او چند مرتبه به دفاع حریف زد و چند نفوذ موفق داشت. مبعلی می‌تواند قطعاً در تیم تأثیرگذار باشد و سعی می‌کنیم در پنج هفته باقیمانده تا نیم‌‌فصل از این بازیکنان بهترین استفاده را کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *