جلالی: امیدوارم ظرفیت 6 بر متوالی را داشته باشیم/ گل اول‌مان بادآورده بود

18:25 - 27 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: درست است که گل اول ما باد آورده بود، ولی موقعیت‌های خوبی در همان نیمه اول داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی در نشست خبری بعد از برتری 2 بر یک شاگردانش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر، گفت: درست است که گل اول ما باد آورده بود، ولی موقعیت‌های خوبی در همان نیمه اول داشتیم. نیمه دوم بازی سنگین‌تر شد و در 15 دقیقه آخر هم آنها می‌توانستند ببرند و هم ما. بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب نبودند، اما با قدرت و اراده‌ای که داشتند توانستند بازی را به نفع خود رقم بزنند. تراکتورسازی هم با این جوانان تیم خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به ششمین برد متوالی تیمش خاطرنشان کرد: امیدوارم ظرفیت این موضوع را داشته باشیم و در ادامه راه بتوانیم از صخره‌هایی که در لیگ وجود دارد، عبور کنیم. من به این موضوع خوش‌بین هستم.

جلالی در مورد بازی دادن به امیرحسین صادقی پس از هفته‌ها غیبت، اظهار داشت: بله این بازیکن در هفته‌های قبل بازی نمی‌کرد، ما متأسفانه در نیمه نخست این بازی دو تعویض اجباری داشتیم، شاید حداقل یک ماه بختیار رحمانی و مهران موسوی را در اختیار نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: در نیمه اول بازی این‌طور نبود و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم حریف بازی خودش را به ما تحمیل کرد و بعد از به ثمر رسیدن گل مساوی هم همان‌طور که گفتم بازی ناپایدار بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش بتواند صدرنشینی خود را در لیگ برتر حفظ کند، عنوان کرد: وقتی تازه هفته دهم لیگ برتر است و دوسوم بازی‌ها مانده نباید نگاه ما به این باشد و باید نگاه‌مان به این باشد که تک‌تک بچه‌ها پیشرفت کنند و نگاه خوبی به آینده داشته باشند.

وی تصریح کرد: این کار ساده‌ای نیست که ما روحیه برد را به بازیکنان‌مان القا کنیم، ما باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و از نظر روحی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم تا از فرم آمادگی خود خارج نشوند. این‌ موقع‌ها یکسری عوامل مخرب به سمت تیم می‌آید که باید آنها را کنترل کنیم. من تجربه این موضوع را دارم. زمانی که در تراکتورسازی حضور داشتم تیمم در هفته هفدهم در صدر جدول قرار داشت، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در هفته بیستم تیم کاملاً نابود شده بود.

جلالی در جمع‌بندی صحبت‌هایش گفت: اینجا لازم است یک تشکر ویژه هم از مسئولان زمین داشته باشم که این چمن را در وضعیت بسیار خوبی نگه داشته‌اند. این حاصل روزها و ماه‌ها تلاش آنهاست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *