آقای جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد

13:25 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۶۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: هیچ اختلافی آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف‌ها را نباید جدی گرفت.
آقای جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد/ در دولت صمیمت وجود داردبه گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت عنوان کرد: در دولت صمیمت وجود دارد و آقای جهانگیری هیچ اختلافی با دولت ندارد.
 
وی افزود: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده است و به نظر من این حرف‌ها را نباید جدی گرفت، زیرا یک فردی در سایتی چیزی به ذهنش رسید و نوشت، شما آن را در جمع مطرح می‌کنید.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: امروز تحریم جدید ایجاد نشده است و سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود و خوشبختانه هم کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ دیدم، این بود که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت‌های مثبت هم نشان داده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *