وضعیت ما را باید در گینس ثبت کنند/ برای آبروی خود و خانواده‌مان بازی می‌کنیم

8:00 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم نفت تهران گفت: وضعیت تیم ما راباید در کتاب گینس ثبت کنند؛ چرا که نتیجه گرفتن‌های تیم‌مان معجزه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمد نصرتی با وجود پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اصلا از شرایط راضی نیست و با اخراجش در آخرین دقایق، بازی را پر سرو صدا به پایان رساند.
 
محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در مورد شرایط این روزهای نفت صحبت‌های زیر را انجام داد:

*شما که برنده بازی با استقلال خوزستان بودید چرا اینقدر شلوغش کردی؟

یکسری داور‌ها هستند که اگرم اشتباه کنند، می‌پذیرند. آنقدر باکلاس و محترم هستند که اگر اشتباه کنند، قبول می‌کنند. همین داور بازی هفته قبل ما برابر صنعت نفت؛ به راحتی اشتباه خود را پذیرفت و بعد از بازی به ما گفت که اشتباهاً گل سالم تیم‌مان را مردود کرده است. آدم از شجاعت این داور‌ها لذت می‌برد. از این جور داور‌ها زیاد داریم. اسم نمی‌آورم، چون نمی‌خواهم نامی از قلم بیفتد. اما داور این بازی اصلا بلد نبود با بازیکنان حرف بزند.

*با همه اینطور بود یا فقط با تو مشکل داشت؟

با همه همینطور بود. مثلا وقتی بازیکنان در زمین با هم بلند صحبت می‌کردند می‌گفت داد نزن! من نمی‌دانم این چیز‌ها چه ربطی به داور دارد. البته این داور از من ذهنیت خاصی دارد و در هر بازی که به من می‌رسد کارت می‌دهد. در این بازی هم مثل این که زمینه چیده بود تا در جریان بازی به من کارت بدهد. به همین دلیل در خیلی از صحنه‌ها جلو نمی‌رفتم و اجازه می‌دادم بنگر یا بزرگتر دیگری از تیم با او صحبت کند، ولی بالاخره به من کارت داد.

*بی دلیل که اخراجت نکرد؟

من قبول دارم کمی دیر بازی را شروع کردم. آنهم چون منتظر بودم بازیکن‌مان جلو برود و بعد به توپ ضربه بزنم ولی داور آمد و به من کارت زرد داد. در حالی که نیازی نبود و می‌توانست آن دقایق را در وقت اضافه لحاظ کند. با این کارت من سه اخطاره شدم و بازی با استقلال را از دست دادم. همین موضوع مرا عصبانی کرد و به او گفتم، شما مرا مسخره کرده‌ای؛ که کارت قرمز را داد و اخراج کرد!

*با این حال استقلال خوزستان را شکست دادید و سه امتیاز ارزشمند گرفتید.

من فکر می‌کنم ما خوب بازی کردیم و برنده شدیم. در بازی با صنعت نفت آبادان هم ما خوب بودیم و چند صحنه از موقعیت‌های ما را برنامه ۹۰ نشان نداد. در آن بازی ما با وجود شایستگی بازنده شدیم. در این بازی هم، هرچند بازی کیفیت خوبی نداشت و باد سردی می‌وزید که به بازی سردی بیشتری داده بود؛ ولی چند موقعیت داشتیم که یکی از آنها گل شد. آنها تنها یک موقعیت داشتند که نتوانستند از آن یک موقعیت هم استفاده کنند.

*فکر می‌کنی تیم نفت تا کی می‌تواند این روند را ادامه دهد؟

بازیکنان هم قسم شده‌اند تا در همه بازی‌ها برنده از زمین خارج شویم. ما برای خودمان و آبروی خود و خانواده‌هایمان بازی می‌کنیم. فعلا این روند را پیش گرفتیم تا ببینیم نیم فصل چه می‌شود.

* فکر می‌کنی چرا با این همه مشکلات تیمتان از برخی تیم‌ها بهتر نتیجه می‌گیرد؟

دلیلش معجزه است. باید تیم نفت را به خاطر این شرایط در کتاب گینس ثبت کنند. درست است که ما خود را آرام می‌کنیم و تصمیم گرفتیم برای خودمان بازی کنیم، ولی واقعیت این است که در همه بازی‌ها با استرس به زمین می‌رویم و تمرکز نداریم. یک دفعه صبح از خواب بیدار می‌شویم و می‌بینیم در یکی از رسانه‌ها خبر تازه‌ای از تیم ما منتشر شده است که اغلب خبر‌های خوبی نیست.

*فکر می‌کنی بالاخره به نتیجه برسید؟

فعلا که مدام وعده می‌دهند. حالا هم که آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مدعی شده است شنبه وضعیت مشخص می‌شود. ما هم منتظر هستیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *