اقتدار امروز حاصل خون شهدا و آمادگی نیرو‌های مسلح است

12:01 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: اگر امروز کشور ایران به عنوان یک کشور مقتدر در جهان مطرح است این اقتدار به برکت خون شهدا، حضور همیشگی مردم در صحنه، آمادگی بالای نیرو‌های مسلح و مهمتر از همه رهبری بی بدیل فرمانده معظم کل قواست.
اقتدار امروز حاصل خون شهدا و آمادگی نیرو‌های مسلح استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ عباس عظیمی با حضور در منزل خانواده شهید بهرام بیک زاده از شهدای پدافند در دفاع مقدس، در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار گفت: اگر امروز کشور ایران به عنوان یک کشور مقتدر در جهان مطرح است این اقتدار به برکت خون شهدا، حضور همیشگی مردم در صحنه، آمادگی بالای نیرو‌های مسلح و مهمتر از همه رهبری بی بدیل فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) است.

وی در ادامه افزود: امروز کشور‌های سلطه گر کشور‌های دیگر را تحت فشار می‌گذارند و یاوه گویی می‌کنند، اما در برابر ایران جرات ندارند کار خلافی انجام دهند و برای مواجه با ایران به مقررات بین المللی متوسل می‌شوند که این اقتدار حاصل آمادگی شبانه روزی نیرو‌های مسلح و تکیه بر خون شهداست.

در ادامه این دیدار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب بر مزار شهید بیک زاده حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *