392 فیلم از 23 کشور در راه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایران

10:30 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۵۸۸۸۹
در حالی که یک ماه تا مهلت ثبت نام و ارسال آثار به یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی باقی مانده است، 392 فیلم از ایران و 23 کشور جهان متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شدند.

392 فیلم از 23 کشور در راه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‎های ورزشی ایرانبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی، تاکنون آثاری از 23 کشور عضو شامل هند، ژاپن، نیجریه، مالزی، لبنان، ترکیه و افریقای جنوبی و... برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است. گفتنی است کشور هند بالاترین تعداد آثار ارسالی را تاکنون به نام خود ثبت کرده است.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای 16 گانه جهان محسوب می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی می توانند تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.sport-film.com نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و دیگر نهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران از 27 تا ۲۹ آذرماه 1396 به دبیری سید مجتبی علوی در تهران برگزار می شود.


برچسب ها: سینما تیکت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *