فیفا: نوجوانان ایران با ارائه بازی دلاورانه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند

19:38 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۷۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فدراسیون جهانی فوتبال از بازی دلاورانه تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل مکزیک تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال نوجوانان ایران، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان 2017 هند، در شهر گوا به مصاف مکزیک رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد مکزیک بگذرد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

شریفی در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی و صیاد در دقیقه 11 برای ایران گلزنی کردند و تنها گل نوجوانان مکزیک را هم دلا روسا در دقیقه 37 به ثمر رساند.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از صعود یوزهای نوجوان ایرانی به جمع هشت تیم برتر این مسابقات نوشت: «ایران پس از به ثمر رساندن دو گل زودهنگام و ایستادگی مقابل مکزیک، با کسب چهار پیروزی از چهار بازی اول خود در رقابت‌های جام جهانی زیر 17 سال هند، جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در دقیقه 37 مکزیک یکی از گل‌های خورده را توسط دلا روسا جبران کرد و در نیمه دوم تیمی خطرناک‌تر نشان داد، اگرچه ایران دوباره به خود آمد و با ارائه بازی دلاورانه به خوبی توپ را در نیمه زمین مکزیک نگه داشت و بازی را با همین نتیجه به پایان برد و برای اولین بار در این رقابت‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

بازی دشواری بود، اما بازیکنان ایران با حفظ ریتم خود، به جمع هشت تیم برتر جام جهانی نوجوانان راه پیدا کردند، جایی که باید با اسپانیا، قهرمان اروپا بازی کنند».



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *