رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از رفتارم خیلی پشیمانم/ مسئولان فدراسیون جودو من را ببخشند

16:08 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۷۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
جودوکار تیم نفت مسجد سلیمان از رفتار خود در مسابقات لیگ ابراز پشیمانی کرد.

مسعود حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی اظهار داشت: یک مبارزه بسیار سنگین در رقابت‌های لیگ داشتم که بازی پس از وقت قانونی و طلایی با تساوی به پایان رسید و من با اخطار آخر بازنده میدان لقب گرفتم.همانطور که می‌دانید در سنگین وزن بیشتر وقت‌ها اخطارها فرد برنده را مشخص می‌کند و از شانس بد من این دفعه قرعه به اسم من شد و با رای داور نتیجه را واگذار کردم.

وی افزود: پس از این تصمیم کمی عصبانی بودم و سراغ داور رفتم و با لحن تقریبا تندی گفتم چرا باید اخطار آخر را من می‌گرفتم؟ همین اعتراض سبب شد با تصمیم کمیته انضباطی 6 ماه از فعالیت در جودو محروم شوم.

جودوکار تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: می‌دانم که نباید این کار را انجام میدادم و حق تند صحبت کردن با داور را نداشتم زیرا تصمیم آخر را در یک مسابقه داور میگیرد. واقعا از کرده خود پشیمانم و امیدوارم مسئولان فدراسیون من را ببخشند.

حسن‌زاده در پایان اظهار کرد: من از داوران زحمتکش جودو و مسئولان فدراسیون عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مسئولان این فدراسیون که همواره دلسوز ورزشکاران بودند، این بار نیز یک فرصت به من بدهند تا بتوانم اشتباهم را جبران کنم و برای جودوی ایران مفید باشم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *