بررسی تمام خطرات گود پروژه فاز دوم برج میلاد/ شهرداری مکلف به ارائه پیشنهاد شد

8:00 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۷۴
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام خطرات گود پروژه فاز دوم برج میلاد مشخص شده و قرار است در این رابطه شهرداری تهران پیشنهادات خود برای ایمن سازی را ارائه دهد.

برج میلادافشین حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: پس از تذکری که روز ۱۴ شهریورماه در رابطه با ایمن نبودن گود پروژه فاز دوم برج میلاد در صحن علنی شورای شهر تهران ارائه کردم، بررسی‌هایی در این رابطه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این گود، سالن مرکز همایش‌های برج میلاد را تهدید می‌کند و ارتباطی با برج میلاد ندارد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه با مسئولان برج میلاد و شهرداری خبرداد و تصریح کرد: چندی قبل به منظور مشخص شدن وضعیت گود پروژه فاز دوم برج میلاد، جلسه‌ای را با مسئولان شهرداری و برج میلاد برگزار کردیم و در این جلسه تمام خطرات احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

حبیب زاده با اشاره به نامه نگاری‌های صورت گرفته به منظور مشخص شدن تکلیف گود پروژه فاز دوم برج میلاد خاطرنشان کرد: نامه نگاری‌های لازم انجام شده و قرار است هر چه سریع‌تر شهرداری تهران پیشنهادات خود را در رابطه با پایدار سازی این گود ارائه دهد.

وی تاکید کرد: برای شهرداری تهران به منظور ارائه پیشنهادات، زمان در نظر گرفته نشده، اما تاکید شده که در کمترین زمان ممکن این پیشنهاد ارائه شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *