افزایش اعتبار سپاه در منطقه پیرو موضع‌گیری خیره‌سرانه ترامپ

8:51 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۳۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون سیاسی سپاه گفت: اگر ترامپ سواد سیاسی و دانش دیپلماتیک داشت، اینگونه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، به صورت عریان مواضع خصمانه اتخاذ نمی‌کرد.

سنایی رادسردار رسول سنایی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه اشتباه محاسباتی ترامپ در فحاشی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، می‌تواند زمینه‌ای را برای افزایش قدرت سپاه فراهم کند، اظهار کرد: اگر ترامپ سواد سیاسی و دانش دیپلماتیک داشت، اینگونه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، به صورت عریان مواضع خصمانه اتخاذ نمی‌کرد.

وی افزود: صحبت‌‌‌‌‌‌های مضحک ترامپ درباره ملت ایران، برجام و سپاه، به وضوح نشان داد که پروژه جنگ نیابتی را که آن‌ها با همکاری گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه علیه جبهه مقاومت آغاز کردند، با شکست کامل و نهایی روبرو شده است.

معاون سیاسی سپاه در ادامه گفت: بعد از این موضع‌گیری خیره‌سرانه ترامپ علیه سپاه، نوعی وحدت و هم گرایی در داخل کشور در دفاع از سپاه به وجود آمد و در سطح منطقه هم موجب افزایش اعتبار سپاه و رسوایی آمریکایی‌ها شد.

سردار سنایی‌راد در پایان با بیان اینکه سپاه در مقابله با جنگ نیابتی دشمنان فرا منطقه‌ای توانست آنچه را که ادعا می‌کرد را در عمل نشان دهد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران و شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه موجب اتخاذ مواضع خصمانه اخیر از سوی آمریکایی‌ها شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *