خسرو معصومی در راه جشنواره فیلم فجر/ برای جایزه گرفتن فیلم نمی‌سازم

9:44 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۲۵
کارگردان فیلم کار کثیف گفت: شاید برخی بر اساس میزان فالوور و فعالیت فضای مجازی انتخاب بازیگران کنند اما من با این اتفاق مخالف هستم و بازیگرانم را بر اساس نقش انتخاب می‌کنم.

خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص آخرین وضعیت فیلم "کار کثیف" گفت: تدوین فیلم به تازگی "محسن زندباف" به پایان رسیده و "کار کثیف" در حال حاضر در مرحله صداگذاری و تعیین رنگ به سر می‌برد.

وی درباره حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال افزود: به امید خدا مراحل پس از تولید تا دی ماه به پایان رسیده و نسخه آماده نمایش اثر را برای حضور در جشنواره فیلم فجر خواهیم فرستاد.

خسرو معصومی

کارگردان فیلم "رسم عاشق‌کشی" درباره احتمال دریافت جوایز در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر هیچگاه برای من دغدغه نبوده است و این نیست که فیلمی را برای جایزه گرفتن بسازم اما طبیعتاً اگر اتفاق خوبی برای اثر بیافتد خوشحال می‌شوم زیرا بدون شک در فروش فیلم تاثیر خواهد داشت.

وی درباره انتخاب برخی بازیگران براساس میزان فعالیت آنها در فضای مجازی تصریح کرد: شاید برخی بر اساس میزان فالوور و فعالیت فضای مجازی انتخاب بازیگران کنند اما من با این اتفاق مخالف هستم و بازیگرانم را بر اساس نقش انتخاب می‌کنم.

خسرو معصومی

معصومی با اشاره تاثیر اینگونه فعالیت‌ها در فروش خاطرنشان کرد: البته این را فراموش نکنیم که فعالیت مجازی برای دفاتر پخش مهم است و ترجیح می‌دهند برای فروش، چند چهره این چنینی داشته باشند اما واقعیت امر اینکه این نوع انتخاب هیچگاه ملاک من برای انتخاب بازیگر نخواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *