نمایشگاه "مونولوگ" برگزار می شود

12:30 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۵۱۹
نمایشگاه نقاشی‌های فاطمه پاکدل با عنوان "مونولوگ" در گالری ویستا برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی نمایشگاه مونولوگ؛ فاطمه پاکدل، هنرمند نقاش کشورمان در روز جمعه سومین نمایشگاه انفرادی خود را با عنوان مونولوگ و به نمایش گذاشتن 12 اثر از خود، برگزار می کند.

ذهن و خیال انسان در عین دیده نشدن ، نقش بسزایی در عواطف، امور و فعالیتهای انسان ایفا می کند. در مجموعه  "مونولوگ" برای به تصویر کشیدن عواطف و امور انسانی فردی از ویژگی ذهن یعنی همان "عدم حضور" و "دیده نشدن" استفاده شده که در فرم نقاشی نیز دیده می شود و آن حذف یکی از عناصر در تصویر است.

در بعضی تابلوها سوژه‌ بدون سر، چشم، مو  و اندام انسانی نشان داده می شود و نام گذاری متناقض با آن، مخاطب را به سمت مفهوم حذف شده هدایت می‌ کند.

فاطمه پاکدل پیش از این دو نمایشگاه انفرادی در گالري ماه مهر تهران و گالری بهار گرمسار را در کارنامه هنری خود دارد؛ علاوه بر این تا به امروز در چندین  نمایشگاه گروهی حضور داشت و عناوینی چون یکی ازهنرمندان برگزیده نمایشگاه  lux - تریسته ایتالیا، هنرمند منتخب  نمایشگاه TIME TO TALK در جنوای ایتالیا و برگزیده هفتمین بینال نقاشی ایران را به دست آورد.

آئین گشایش این نمایشگاه روز جمعه 28 مهرماه باحضور هنرمندان و هنردوستان برگزار خواهد شد و نمایشگاه همه روزه (به غیر از شنبه ها) تا ۲ آبان ماه در گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه 12، پلاک 11 برای بازدید عموم مردم برقرار است.

 


برچسب ها: روابط عمومی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *