وزرای پیشنهادی علوم و نیرو احتمالا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند/«اردکانیان» و «غلامی»؛ گزینه‌های احتمالی

11:07 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۵۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «نیرو» هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند.

وزرای پیشنهادی علوم و نیرو احتمالا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند/«اردکانیان» و «غلامی»؛ گزینه‌های احتمالیبهروز نعمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی گفت: تاکنون آقای روحانی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس برای معرفی وزرای پیشنهادی «علوم، تحقیقات و فناوری» و «نیرو» به مجلس ارسال نکرده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: به احتمال زیاد گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و نیرو هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند.

نعمتی با اشاره به گزینه‌های احتمالی برای هدایت این دو وزارتخانه اضافه کرد «منصور غلامی»رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به‌ عنوان وزیر پیشنهادی علوم و «رضا اردکانیان» عضو هیئت‌علمی دانشگاه شریف به‌ عنوان وزیر پیشنهادی نیرو مطرح هستند و ظاهرا این دو نفر به رئیس‌جمهور برنامه داده‌اند.

اسدالله عباسی ،یک عضو دیگر هئیت رئیسه مجلس پیش‌تر، به خبرنگار میزان گفته بود: قرار است رضا اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت نیرو به مجلس معرفی شود.

وی همچنین تاکید کرد که اسامی وزرای علوم و نیرو احتمالا هفته اول آبان ماه به مجلس ارسال خواهد شد.


برچسب ها: مجلس علوم وزیر نیرو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *