صعود ایران به یک چهارم نهایی با برتری مقابل مکزیک/ اسپانیا حریف بعدی شاگردان چمنیان

16:55 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال نوجوانان ایران با شکست تیم مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های نوجوانان موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این بازی‌ها صعود کند.

به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی نوجوانان (زیر17سال) هند از ساعت 15 به مصاف مکزیک رفت.

تیم فوتبال نوجوانان ایران که در مرحله گروهی با سه پیروزی مقتدرانه برابر گینه، آلمان و کاستاریکا به این مرحله رسیده بود، مقابل مکزیکی به میدان رفت که بدون برد توانسته بود به این مرحله برسد. آنها  در بازی اول مقابل عراق به تساوی یک بر یک رسیدند، بازی دوم مقابل انگلیس ۳ بر ۲ شکست خوردند و در بازی سوم هم مقابل شیلی با تساوی بدون گل متوقف شدند.

بر همین اساس مکزیک توانست به عنوان چهارمین تیم از شش تیم رده سوم گروه‌ها صعود کرده و حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شود.

شاگردان عباس چمنیان در این بازی موفق شدند با نتیجه 2 بر یک تیم ملی مکزیک را شکست داده و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را بدست آورند.

محمد شریفی و صیادمنش به ترتیب در دقایق 7 (پنالتی) و 11 گل‌های تیم ایران را به ثمر رساندند و دلاروسا هم در دقیقه 38 بازی تک گل مکزیکی‌ها را زد ضمن اینکه علی‌غلام‌زاده دروازه بان تیم فوتبال نوجوانان ایران هم با عکس‌العمل‌های به موقع خود حداقل 3 بار دروازه تیم ایران را در این بازی نجات داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *