رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شورای پنجم، شورای شیشه‌ای است/ برخورد دوگانه رسانه ملی با مدیریت شهری

10:38 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۴۹۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم شورای شیشه‌ای است و ما در انتشار اطلاعات به شهروندان کوتاهی نمی‌کنیم.

شورای پنجم، شورای شیشه‌ای است/ برخورد دوگانه رسانه ملی با مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار گروه جامعه سید محمود میرلوحی در چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: براساس ماده 71 قانون در حوزه نظارت شورا به امور بهداشت سینماها، اماکن عمومی، تعاونی‌ها و ... مردم باید در جریان امور قرار گیرند.

وی افزود: قانون نیز به علنی برگزار شدن برخی از جلسات شورای شهر تأکید داشته زیرا اعتقاد بر این بوده که مسائل مطرح شده در شورا مسائل عام است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شورای پنجم شورای شیشه‌ای است اظهار کرد: تمام مسائل در شورای پنجم به‌صورت شفاف مطرح شده و اعتقاد ما این است که شورای پنجم به نوعی شورای شیشه‌ای به حساب می‌آید.

میرلوحی با انتقاد از رویکرد رسانه ملی نسبت به انتشار اخبار مرتبط با شورای شهر و شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از رئیس شورای شهر درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر رئیس رسانه ملی را به شورا دعوت کرده تا اگر مشکلی در انتشار اخبار وجود دارد این مشکل در کمترین زمان برطرف شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار مطلوب اخبار در فضای مجازی و سایر رسانه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری در انتشار اخبار هیچ مشکلی با رسانه‌ها نداشته و تنها شاهد رفتار دوگانه رسانه ملی نسبت به دوره جدید مدیریت شهری هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *