زندگی سخت بدون پدافند غیرعامل/ باید مردمی شدن پدافند غیرعامل را عملیاتی کنیم

10:41 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۴۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
قائم مقام وزیر کشور گفت: باید به کمک رسانه‌ها که معجزه می‌کنند، مردمی شدن پدافند غیرعامل را به عنوان یک اصل عملیاتی کنیم و طوری شود که مردم احساس کنند بدون پدافند غیرعامل، زندگی‌شان سخت می‌شود.

زندگی سخت بدون پدافند غیرعامل/ باید مردمی شدن پدافند غیرعامل را عملیاتی کنیمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سید حسین هاشمی در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار و پدافند غیرعامل که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: ما باید یک فهم مشترک از پدافند غیرعامل داشته باشیم و این فهم باید این نکته را به ما دیکته کند که پدافند غیرعامل یک نیاز است زیرا در این صورت است که ما می‌توانیم اهداف مورد نظر را دنبال کنیم. البته من این امر را در حال حاضر خیلی ضعیف می‌دانم. 

وی ادامه داد: اگر تمام تجهیزات در صنایع و بخش‌های حساس ایمن‌سازی شوند، در زمان‌های بحران می‌توانند به کار خود ادامه دهند و البته ناگفته نماند که اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: انتقال فهم مشترک از پدافند غیرعامل به مردم و سهیم کردن آن‌ها در این رابطه، می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف آن داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: باید به کمک رسانه‌ها که معجزه می‌کنند، مردمی شدن پدافند غیرعامل را به عنوان یک اصل عملیاتی کنیم و طوری شود که مردم احساس کنند بدون پدافند غیرعامل، زندگی‌شان سخت می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *