اسناد توافق برای دیوارکشی در اطراف مجلس به شورای شهر ارائه شود/ دیدار نمایندگان شورا با رئیس مجلس

10:09 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۴۷۰
رئيس شوراي شهر تهران خواستار ارائه اسناد توافقات مسئولان مجلس با شهرداري وقت در رابطه با ساخت و ساز در اطراف ساختمان مجلس شد.

اسناد توافق برای دیوارکشی در اطراف مجلس به شورای شهر ارائه شود/ دیدار نمایندگان شورا با رئیس مجلسبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن هاشمی در چهاردهمین جلسه رسمی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران گفت و گوی بسیار خوبی با اصحاب رسانه داشتند.

وی با اشاره به انتساب مدیران جدید در شهرداری تهران اظهارکرد: مدیرانی که به تازگی منسوب شده اند نیاز دارند که بیشتر با شرایط شورا آشنا شوند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص تغییر و تحولات ایجاد شده در میدان بهارستان خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که هر چه سریع‌تر تکلیف ساخت و ساز‌ها در میدان بهارستان مشخص شود.

هاشمی تاکید کرد: مسئولان مجلس باید مدارک و توافقات خود با شهردار قبلی را به شورای شهر ارائه دهند.
وی با اشاره به لزوم مشخص شدن تکلیف دیوار کشی در اطراف مجلس تصریح کرد: ما باید بدانیم که چه کسی باساخت و ساز‌ها موافقت کرده و این توافق در چه بازه زمانی صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران از برگزاری یک جلسه با رئیس مجلس شورای اسلامی خبرداد و بیان کرد: فردا در جلسه‌ای که با رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهیم کرد به موضوع ساخت و ساز‌ها در اطراف ساختمان مجلس و دیوارکشی‌ها در اطراف این ساختمان خواهیم پرداخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *