رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بدون هماهنگی دستیار شفر/قائدی غایب بود، انصاری اختصاصی تمرین کرد

18:28 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بیژن طاهری دستیار شفر در تمرین نوبت عصر امروز استقلال حضور داشت.

به گزارش گروه ورزشی ، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. حواشی و اتفاقات تمرین امروز استقلال در زیر می‌آید:

 پیش از آغاز تمرین، وینفرد شفر جلسه فنی را با بازیکنان برگزار کرد.
 
محمد نوری و اکبر کارگرجم در جلسه امروز کمیته فنی اعلام کردند که صحبتی درباره حضور بیژن طاهری در استقلال نشده است، اما او به محل تمرین آمد و کارش را آغاز کرد و خود طاهری هم تاکید داشت که هیچ صحبتی با او نشده اما کارهایی که درمورت و شفر می گقتند را انجام می داد.
 
پس از گرم کردن، شفر بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا پاس‌کاری تحت فشار دستور کار قرار بگیرد.
 
با آغاز بخش‌های تاکتیکی  جابر انصاری از بقیه بازیکنان جدا شد و به تمرین اختصاصی پرداخت.

در گروهی که تحت نظر شفر کار می‌کردند، سرمربی آلمانی بارها  تأکید می‌کرد که بازیکنان تک ضرب پاس داده و به یار خود به هنگام حمل توپ کمک کنند.

نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم هم نظاره‌گر تمرین بود. مهدی قائدی که به خاطر کوبیدن پیراهن استقلال به زمین به تمرین امیدها تبعید شده است، در این تمرین حضور نداشت.

در حالی که عنوان شده بود مترجم شفر به مرخصی رفته است، اما در تمرین امروز صحبت از اخراج او به دلیل ترجمه نادرست برخی صحبت‌های سرمربی آلمانی استقلال شد.

بخش دیگر تمرین فوتبال در زمینی با چهار دروازه کوچک بود که در این بخش شفر بارها بر سر بازیکنان فریاد می‌زد، به طوری که صدایش گرفت!

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *