۲ برابر شدن ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه/ حل مشکل اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های جنوبی

8:04 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۳۲۰
استاندار خوزستان از حل مشکل اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های جنوبی خبر داد.

مرز غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در آستانه اربعین حسینی تمام دستگاه‌ها در استان خوزستان و سایر استان‌های معین خوزستان بسیج شده اند تا بهترین خدمات به زائران اربعین ارائه شود.

وی افزود: به گونه‌ای برنامه ریزی کرده ایم که مشکلات سال‌های گذشته در مرز‌ها به حداقل برسد و در این زمینه نیز تا حدود زیادی موفق بوده ایم.

استاندار خوزستان با اشاره به حل مشکل اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های جنوبی کشور اظهارکرد: سال‌های گذشته شاهد نارضایتی شهروندان از نحوه آنتن دهی اپراتور‌های تلفن همراه در مرز‌های شلمچه و چذابه بوده ایم و در سال جاری به گونه‌ای برنامه ریزی شده که این مشکلات به حد اقل برسد.

شریعتی ادامه داد: مشکل آنتن دهی و مشکلات مرتبط با اینترنت اپراتور‌ها در اربعین سال جاری تا حدود زیادی برطرف شده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه خاطرنشان کرد: سال گذشته در رابطه با تعداد ظرفیت پارکینگ‌ها در مرز چذابه اعتراضاتی مطرح مطرح بود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری ظرفیت پارکینگ‌ها در این مرز حدودا به ۲ برابر افزایش یافته است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: جایگاه جدیدی برای استقرار خودرو‌ها در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند از این پارکینگ‌ها برای پارک خودرو‌های شخصی خود استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *