پرداخت تمام بدهی‌های پروژه عطر گل یاس تا پایان پاییز / دوره جدید پرداخت بدهی آغاز شده است

8:09 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۳۱۱
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: پرداخت دوره جدید بدهی به ۳۵ هزار پرسنل نیروی انتظامی آغاز شده و در ۴۵ روز آینده به پایان می‌رسد.

پرداخت تمام  بدهی‌ها تا پایان فصل پاییز / دوره جدید پرداخت بدهی آغاز شده استسردار ایوب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه در خصوص پیگیری پرونده عطر گل یاس، گفت: سابقه پرونده عطر گل یاس مربوط به سال‌های گذشته  است  که در  آن مبلغ بدهی به پرسنل نیروی انتظامی،  بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. در این راستا با وجود مشکلات تأمین منابع برای پرداخت مبلغ بدهی‌ها، توانستیم شرایط پرداخت 50 درصد از مبالغ را تا اوایل سال ۹۶ فراهم کنیم.


وی افزود: از هفدهم مهرماه پرداخت جدید بدهی به ۳۵ هزار پرسنل نیروی انتظامی آغاز شده است و در نظر داریم در  ۴۵ روز آینده این مبالغ پرداخت شود. مابقی طلبکاران براساس ظرفیت بانک‌ها و مؤسسات، پول خود را دریافت خواهند کرد.


معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تا قبل از شروع این دوره از پرداخت‌ها، بدهی ۳۱ هزار نفر به حساب رفته و در روز‌های آتی قطعی می‌شود و بدهی۳۰ هزار نفر باقی‌مانده از طلبکاران، طبق توافقات، تأمین خواهد شد و بدون هیچ وقفه ای  تا اتمام پاییز به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: روند پرداخت بدهی‌ها براساس اولویت تاریخ ثبت‌نام صورت می‌گیرد. این بدان معنا است که ثبت‌نام‌کنندگان به ترتیب زمان ثبت، در لیست پرداختی‌ها قرار گرفته‌اند . این در حالی است که حتی یک روز هم در روند دریافت بدهی‌ها تأثیرگذار است.


سردار سلیمانی اذعان داشت: ۲ گروه به‌عنوان اولویت‌های خاص در دریافت بدهی‌ها معرفی می‌شوند، براین اساس گروه اول شامل افرادی است که توسط فرماندهان استان‌ها معرفی شده و شرایط خاصی چون وجود افراد بیمار در خانواده، گرفتاری‌های مالی، ازدواج فرزندان، بدهی و ... را شامل می شود که این افراد ۵ درصد از جمعیت کل طلبکاران را دربر می‌گیرد. گروه دوم خانواده شهدا و ایثارگران هستند که به طور طبیعی در اولویت‌های پرداخت قرار گرفته و ۱۰ درصد از کل جمعیت را به خود اختصاص می‌دهند.


وی در پایان اظهار داشت: مابقی طلبکاران براساس روزشمار مبالغ خود را دریافت خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *