دلیل افتم در رنکینگ جهانی، کمبود مسابقات است/ مربی چینی تیم ملی بانوان جزو مربیان طراز اول دنیاست

11:07 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پینگ پنگ بانوان ایران گفت:به دلیل در این چند وقت اخیر در مسابقات کمی شرکت کردم در رنکینگ جهانی افت داشتم.

ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دلیل افت خود در رنکینگ جهانی اظهار داشت: به دلیل در این چند وقت اخیر در مسابقات کمی شرکت کردم در رنکینگ جهانی افت داشتم. اگر یکی دو تورنمنت اعزام شویم قطعا رنکینگ خود را به رو‌زهای قبل برمی‌گردانم. ضمن این که تنها من دچار افت نشده‌ام و ملی‌پوشان دیگر هم در رنکینگ افت داشته‌اند.خوشبختانه فدراسیون می‌خواهد تیم ملی بانوان را به چند تورنمنت اعزام کند و امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

وی در مورد سطح مربی چینی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: سطح مربی چینی خوب است و از مربیان قدر چین است که تا الان روند خوبی داشته و سطح و کیفیت خوبی دارد و از مربیان رده اول دنیا به شمار می‌آید.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران در مورد شرایط فعلی تیم ملی تصریح کرد: الان در اردو هستیم و تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم. البته دو روز استراحت داشتیم و از فردا تمرینات را آغاز می‌‌کنیم تا برای مسابقات اوپن که هفت آبان برگزار می‌شود آماده باشیم.

شهسواری درباره‌ سطح آمادگی خود خاطرنشان کرد: آمادگی خوبی دارم و چون قبل از اردوها هم خودم به صورت انفرادی تمرین می‌کردم از دوران اوج فاصله نگرفته‌ام. با تمریناتی که مربی چینی برای ما در نظر گرفته شرایط قابل قبولی دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *