آسیب های اجتماعی یکی از نگرانی های اساسی جامعه است

13:39 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۱۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گل محمدی رییس کل دادگستری استان زنجان در جلسه شورای معاونین که با حضور روسا و دادستانهای حوزه های قضایی برگزار شدگفت: از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قوه قضاییه براحیای حقوق عامه ،اثر گذاری در مدیریت کلان کشور ، آموزش عمومی ،نظارت بر حسن اجرای قوانین ،احقاق حق و احساس مسئولیت برشمرد و خواستار اهتمام وتلاش همه مسئولین جهت تحقق منویات معظم له شدند .
آسیب های اجتماعی یکی از نگرانی های اساسی جامعه استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان ؛ گل محمدی رییس کل دادگستری استان در جلسه شورای معاونین که با حضور روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی برگزار شد، ضمن تقدیراز زحمات و اقدامات ارزشمند روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی در مدیریت حوزه‌های مربوطه گفت: از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قوه قضاییه، روسا و داستان‌های سراسر کشور در هفته قوه قضاییه براحیای حقوق عامه، اثر گذاری در مدیریت کلان کشور، آموزش عمومی، نظارت بر حسن اجرای قوانین، احقاق حق و احساس مسئولیت برشمرد و خواستار اهتمام وتلاش همه مسئولین جهت تحقق منویات معظم له شدند.

گل محمدی یکی از نگرانی‌های اساسی جامعه را آسیب‌های اجتماعی بیان کرد و افزود، امروزه بسیاری از بزه‌ها و زندانیان از آثار همین آسیب‌های اجتماعی است که مشکلات و هزینه‌های گزافی برای جامعه بوجود آورده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان در ادامه سخنان خود خطاب به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی اظهار داشت، روسا و دادستان‌ها بایستی ضمن جدیت درمدیریت حوزه تحت مسئولیت خودشان برای اجرای دقیق قانون، احقاق حق و احیای حقوق عامه تلاش کنند، چرا که ما مجری قانون هستیم وو در این راستا رسالتی خطیر بر ذمه ماست.

وی اصلاح رفتار قضات و حفظ حرمت مراجعین را امری ضروری عنوان کرد و گفت"اگر رفتار ما با مردم و طرفین پرونده حسنه و توأم با کرامت نباشد آنوقت حتی اگر رأی ما منطبق با قانون و عادلانه باشد اصحاب دعوی از تصمیم ما رضایت نخواهند داشت.

در این جلسه صمیمی دادستان مرکزاستان، معاونین دادگستری، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان مشکلات حوزه مربوطه پرداختند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *