رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اگر عاشورزاده مدال بگیرد به او استراحت می‌دهیم/ برای مردانی یک رقیب خوب پیدا شده است

10:29 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: درست است به مردانی گفتیم باید از فرصت پیش رو نهایت بهره را ببرد اما نباید او را زیر فشار روحی و روانی قرار دهیم.

مهدی بی‌باک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص شرایط تیم پیش از اعزام به گرندپری لندن اظهار داشت: بعد از مدت‌ها با تیم تقریبا کامل تمرین می‌کنیم و شرایط خوبی داریم. حداکثر پتانسیل موجود ما در تمرینات حضور دارند و این موضوع کیفیت کار را بالا برده است و امیدوارم نتیجه این اردوهای منظرم را در گرندپری لندن ببینیم.

وی در خصوص وضعیت فرزان عاشورزاده گفت: فرزان وضعیت خوبی دارد و از نظر روحی و فنی آماده مبارزه در لندن است. تنها مشکل او این است که نمی‌تواند پیاپی وزن کم کند و باید برنامه ویژه‌ای برای فرزان در نظر داشته باشیم.

وی افزود: اگر فرزان بتواند در گرندپری لندن مدال بگیرد، یک مدت به او استراحت می‌دهیم تا مدام در حال کاهش وزن نباشد چون این موضوع باعث تحلیل رفتن بدنش میشود.البته استراحت به این معنی نیست که تمرین نکند بلکه می‌خواهیم یک مدت از وزن کم کردن او جلوگیری کنیم .

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا به مردانی اولتیماتم داده‌اید، گفت: نمی‌خواهیم فشار روانی روی سجاد ایجاد شود اما به او گفته‌ایم که باید از فرصت پیش رو بهره لازم را ببرد.به هر حال در وزن به اضافه 80 دست ما خالی بود و به جز سجاد نفری نداشتیم و همین موضوع تا حدودی باعث افت مردانی شد.

بی‌باک در پایان خاطرنشان کرد: خداراشکر الان یک حریف تمرینی و رقیب خوب برای مردانی پیدا شده و این می‌تواند تهدید مثبتی برای او باشد. در مجموع هیچ کس جایگاه ثابتی ندارد و ملی‌پوشان باید برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *