قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزد

9:25 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۰۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
قطارهای تندوری پردیس مشهد و یزد شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای ماه های آبان و آذر به هم وطنان گرامی خدمات رسانی می کند.

قطار تندروی پردیس در مسیر مشهد و یزدبه گزارش گروه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل شركت حمل و نقل ريلی رجا، شرکت رجا علاوه بر اعلام برنامه حرکت و قیمت بلیت قطارهای مسافری، اطلاعات مربوط به خدمات، امکانات و مسیرهای تردد قطارهای خود را به اطلاع هم وطنان برساند تا متقاضیان بتوانند با اطلاع و آگاهی بیشتر قطار مورد نظر خود را برای مسافرت انتخاب کنند.

قطارهای تندوروی پردیس(ترن ست) با قابلیت سرعت 160 کیلومتر در ساعت، همه روزه و به صورت رفت و برگشت در مسیرهای مشهد و یزد مسافران را جابه جا می کنند.

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال، در مسیر مشهد 814 هزار ریال و در مسیر یزد 401 هزار و 500 ریال می باشد که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد نظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای تندروی پردیس شامل: آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی(نوشیدنی-میوه-تنقلات) وعده غذایی (صبحانه و غذای گرم) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می شود.

از تجهیزات و امکانات قطارهای یاد شده می توان دارا بودن سیستم صوت و تصویری همراه با هدفون اختصاصی، مجله و روزنامه، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به میز تعویض پوشک بچه، سیستم اطلاع رسانی زنده برای بیان موقعیت قطار، مسیر، مقصد، سیستم تهویه مطبوع و ... یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می توانند به روش های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539، نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع رسانی تخفیفات دوره ای و لحظه ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی @safararzan1539 راه اندازی کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *