کسانی که به آمریکا اعزام نمی‌شوند ناراحت نشوند/ ما نه اتومبیل هستیم و نه موتورسیکلت!

8:02 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۹۷۱
عضو شورای فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: امیدوام کسانی که به آمریکا اعزام نشدند ناراحت نشوند چون قرار نیست همه‌ وزنه‌برداران اعزام شوند.

محمد نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در مورد شرایط فعلی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: ابتدا باید به خاطر رکورد شکنی‌ سهراب مرادی تبریک بگویم. خوشبختانه وزنه‌بردارها می‌خواهند خودشان را در اردوها امتحان کنند و از شرایط خوبی هم برخوردارند. با پیگیری‌های فدراسیون هم توانستیم مشکلات ایوب موسوی را برطرف کنیم و حالا او می‌تواند با تیم ملی به آمریکا برود.

او همچنین ادامه داد: چند وزنه‌بردار مثل سهراب مرادی، بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی هم داریم که می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند. علی‌حسینی 12 سال نبود اما با پشتیبانی‌های فدراسیون او را آماده کرده‌ایم که به همراه تیم ملی عازم آمریکا شود. در حال حاضر اردوهای تیم ملی را پیگیری می‌کند اما باز هم مشخص نیست چه کسانی عازم این رقابت‌ها می‌شوند. امیدوام کسانی که اعزام نشدند ناراحت نشوند چون قرار نیست همه‌ ورشکاران اعزام شوند. تنها بهترین‌ها راهی مسابقات می‌شوند و نمی‌توان در هر وزن پنج نفر را اعزام کرد.

عضو شورای وزنه‌برداری در مورد اردوهای تیم ملی تصریح کرد: ملی‌پوشان تقریبا 20 روز در شمال هستند و بعد از اتمام اردوها برای شرکت در رقابت‌های جهانی آمریکا اعزام می‌شوند.امیدوارم که بتوانند مدال بیاورند و باز هم باعث سربلندی فدراسیون وزنه برداری ایران و مردم ایران شوند.

وی همچنین درباره شرایط و سطح فعلی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: هر کسی هر کاری می‌خواهد بکند. دو سال است که تیم‌های می جوانان و بزرگسالان ایران در همه‌ی رقابت‌ها مدال می‌گیرند و از نظر من هنور هم از جهان عقب نیفتاده‌ایم. همه عوامل برای ملی‌پوشان زحمت می‌کشند و آنها هم جواب این دلسوزان را با کسب مدال می‌دهند. فدراسیون وزنه برداری از مدال آورترین فدراسیون‌ها است و باید به این مجموعه تبریک و خسته نباشید گفت.

اسطوره‌ وزنه‌برداری ایران درباره سرمربیگری محسن بیرانوند گفت: ما نه اتومبیل هستیم و نه موتورسیکلت! محسن بیرانود در این مدت از همه‌ وجودش برای تیم موفقیت تیم ملی استفاده می کند و به احتمال زیاد هم نتیجه می‌گیریم. این اخلاق بد ایرانی‌ها است که یک مربی می‌خواهیم که زود قهرمان شویم اما اینطورنیست. همه باید برای ورزش ایران زحمت بکشند، با تلاش و زحمات همه‌ی مسئولان قطعا می‌توانیم به نتایج قابل قبولی در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *