تصمیم ترامپ فرصتی برای اصلاح توافق هسته‎ای است

16:04 - 23 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۹۳۸
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را مورد تمجید قرار داده و مدعی شد که این تصمیم فرصتی برای اصلاح توافق هسته‌ای است.

تمجید نتانیاهو از راهبرد ضد ایرانی ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را مورد تمجید قرار داد و مدعی شد که این تصمیم فرصتی برای اصلاح توافق هسته‌ای است.

«بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه و در آغاز نشست هفته‌ای کابینه در قدس اشغالی طی اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد: تصمیم ترامپ در عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، فرصتی برای اصلاح این توافق و متوقف کردن بلندپروازی‌های ایران در منطقه است. 

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ضمن تحسین عدم تأیید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، مدعی شده که این اقدام به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای کمک می‌کند.

نتانیاهو  ادعا کرده است: من فکر می‌کنم که هر دولت مسئول و هر کسی که به دنبال پیشبرد صلح و امنیت در جهان است، نیاز دارد تا از این فرصتی که تصمیم ترامپ در راستای لغو و یا اصلاح توافق هسته‌ای و البته برای جلوگیری از تهاجم ایران ایجاد کرده، استفاده کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران را نیز مورد تمجید قرار داده و مدعی شد: واضح است که تصمیم ترامپ در اعمال تحریم‌ علیه سپاه باید مورد حمایت قرار گیرد؛ سپاه بازوی اصلی ایران در رواج تروریسم در جهان و  البته گسترش تهاجم در خاورمیانه است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *