رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وضعیت امنیت تئاترشهر مناسب نیست/هنرمندان بارها در محوطه تئاتر شهر مورد سرقت قرار گرفته‌اند

9:12 - 24 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۸۲۲
رئیس مجموعه تئاتر شهر گفت: مشکل فضای بیرونی و امنیت محیطی سالها است که پیش روی مجموعه تئاتر شهر بوده و برای امروز نیست. متاسفانه محوطه بیرونی با وجود تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده همچنان از لحاظ امنیت دچار مشکل است.

پیمان شریعتی رئیس مجموعه تئاتر شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص وضعیت نابسامان محوطه بیرونی تئاتر شهر گفت: مشکل فضای بیرونی و امنیت محیطی سالها است که پیش روی مجموعه تئاتر شهر بوده و برای امروز نیست. متاسفانه محوطه بیرونی با وجود تمام تمهیداتی که در نظر گرفته شده همچنان از لحاظ امنیت دچار مشکل است.

وی در همین راستا افزود: به شخصه بارها این مسائل را مطرح کرده‌ام اما اقدام عاجلی از سوی مسئولین فرهنگی و یا مدیریت شهری صورت نگرفته است. در دوره پیشین درخواست دادیم تا دور تئاتر شهر به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی حصار کشیده شود تا این مجموعه مکانی امن برای علاقه‌مندان فرهنگ باشد اما امکان پذیر نشد.

تئاتر شهر

این بازیگر سینما و تئاتر درباره اقدامات انجام شده برای بسترسازی مناسب برای رفاه تماشاگران و هنرمندان تاکید کرد: در اولین دوره که من به ریاست این مجموعه در آمدم مشکل تاریکی بیش از حد محوطه را مطرح کردم و خوشبختانه این مشکل حل شد.

وی با اشاره به شکایت برخی بازیگران و تماشاگران از فضای بیرونی تئاترشهر اذعان کرد: شکایت‌های بسیاری را در خصوص آزار بازیگران و تماشاگران و همچنین سرقت از اتومبیل آنها را داشته‌ایم و به طور یقین به محیط نامناسب بیرونی واقف هستیم اما حل این مشکل عزمی جدی را می‌طلبد زیرا ما در طول شبانه روز نمی‌توانیم حراست محوطه را در دست داشته باشیم.

تئاتر شهر

رئیس مجموعه تئاترشهر درباره نبود پارکینگ برای مهم‌ترین فضای تئاتری کشور تصریح کرد: مشکل بزرگ مجموعه تئاتر شهر نبود فضای پارکینگ برای مجموعه است. همواره قول‌هایی داده شده ولی عملی نشده اند. تئاترشهر به پارکینگی مجزا نیازمند است. طی سالهای گذشته مجموعه فرهنگی هنری در مجاورت تئاترشهر در حال ساخت بود و قول‌های بابت تخصیص پارکینگ آن مجموعه به تئاتر شهر داده شد اما متاسفانه ساخت آن مجموعه هم متوقف شده است.

شریعتی درباره برنامه‌های مجموعه تئاترشهر برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان کرد: تئاترشهر همواره میزبان اصلی جشنواره تئاتر فجر بوده است. امسال نیز مجموعه تئاترشهر با تمام قدرت و امکانات میزبان گروه های نمایشی خواهد بود. تمامی سالن‌ها مجهز به امکانات سخت افزاری مناسب شده و تنها بخشی از آماده سازی سالن اصلی مانده که تا پیش از فجر انجام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *