سیل انتقال اطلاعات با افزایش نفوذ فضای مجازی

10:09 - 23 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۷۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
نماینده مجلس گفت:با گسترش فضای مجازی و افزایش نفوذ ان در جامع شاهد شکل گیری سیل انتقال اطلاعات هستیم که همین امر باعث کاهش توقف بر روی اخبار شده است.

سیل انتقال اطلاعات با افزایش نفوذ فضا مجازیبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، پروانه مافی نماینده مجلس در همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان ها و شرکت های وابسته گفت: فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد که دایره رسوخ اطلاعات را در کنار جنبه های سرعت و تنوع و جذابیت دگرگون کرده است تا جایی که این شبکه ها مطالب درست و نادرست را منتشر کرده که اگر تحلیل هدفمند داشته باشد می تواند راهگشا باشد.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی دسترسی ارزان و آسان اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار داده که کارشناسان روابط عمومی با مناسب ترین محتوا می توانند مخاطبان خود را در مسیر انتشار اطلاعات قرار دهند و پس از ان کاربران هر کدام می توانند به نقش بلندگو برای شما را ایجاد کنند.

نماینده مجلس عنوان کرد:با توجه به نفوذ و محبوبیت فضای مجازی و سرعت بالا انتشار اطلاعات در انها هم اکنون شاهد سیل اطلاعاتی هستیم که باعث شده انتظار به دسترسی اخبا به صفر برسد و در هز ان کاربران بتوانند در معرض ده ها خبر تخصصی و غیرتخصصی قرار گیرند، از همین رو مدت زمان توقف هر مخاطب بر روی هر خبر در حدود یک دقیقه و تنها بر روی تیتر اخبار است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *