رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه شفر با رحمتی/ درخواست دروازه‌بان آبی‌پوشان از عکاسان و خبرنگاران

18:02 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۵۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی جدید استقلال در تمرین این تیم به مهدی رحمتی دقایقی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

شفر حدود یک ساعت به آغاز تمرین وارد زمین شد و همه موانع را به تنهایی در زمین چید. سپس به داخل رختکن رفت و منتظر بازیکنان ماند. او به تنهایی در محل تمرین حضور یافت. طبق گفته مدیر رسانه‌ای استقلال مترجم او یک هفته به مرخصی رفته است.

پیش از اینکه تمرین به طور رسمی آغاز شود، مهدی رحمتی جلسه‌ای را با شفر برگزار کرد. در این لحظه خبرنگاران و عکاسان مشغول عکس گرفتن شدند که دروازه‌بان استقلال از آن‌ها خواست که عکس نگیرند.

وینفرد شفر  با امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان صحبت کرد. سرمربی استقلال به این دو بازیکن گفت که وقتی شما صاحب توپ می‌شوید باید بدانید که رو به جلو چه کار باید انجام دهید. سرمربی آلمانی استقلال جلسه‌ای را هم با فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی برگزار کرد.

 بازیکنانی که روز گذشته از ابتدا به میدان رفته بودند ابتدا در چمن‌های اطراف زمین شماره دو کار‌های کششی و سپس تمرین ریکاوری را انجام دادند. سایر بازیکنان زیر نظر میک‌مک درموت کار‌های تاکتیکی را انجام دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *