بررسی هفتگی قیمت دلار / بیشترین نرخ 4041 تومان + نمودار

14:19 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۴۳۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بررسی هفتگی نرخ دلار آزاد در هفته گذشته نشان می‌دهد نرخ با رقم ۴ هزار و ۴۱ تومان در روز دوشنبه ۱۷ مهرماه ماه به بیشترین رقم در هفته گذشته رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روند هفتگی قیمت دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که نرخ در روز شنبه ۱۵ مهرماه سال جاری با رقم ۳ هزار و ۹۷۱ تومان کار خود را آغاز و در روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه با نرخ ۴ هزار و ۱۷ تومان به کار خود پایان داده است.

روند قیمتی دلار در هفته گذشته نشان می‌دهد که نرخ در اولین روز هفته با رقم ۳ هزار و ۹۷۱ تومان کمترین رقم را تجربه کرده است و در روز دوشنبه با نرخ ۴ هزار و ۴۱ تومان بیشترین رقم را در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

نگاه کلی به نمودار هفتگی دلار نشان می‌دهد که نرخ از اوایل هفته با روند صعودی کار خود را آغاز کرده و این روند تا روز‌های پایانی هفته پابرجا بوده است و این درحالی است که در اواسط هفته با جهش قیمت از مرز ۴ هزار تومان عبور کرده است.

لازم به ذکر است که روند قیمتی دلار از بیشترین نرخ تا کمترین نرخ، تفاوت قیمت ۷۰ تومانی داشته است.

گفتنی است میانگین نرخ دلار در هفته گذشته با درنظرگرفتن ۶ روز کاری رقم ۴ هزار و ۷ تومان بوده که نسبت به میانگین نرخ دلار در هفته قبل از آن با رشد ۷۵ تومانی روبرو بوده است.

بررسی هفتگی قیمت دلار / بیشترین نرخ 4041 تومان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *