رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تا پایان لیگ خیلی کار داریم/ مدیریت،کادر فنی و بازیکنان مثلث موفقیت پیکان هستند

10:45 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۳۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: مدیریت،کادر فنی و بازیکنان مثلث موفقیت تیم ما هستند.

به گزارش گروه ورزشی ، حمید مطهری با اشاره به پنجمین پیروزی پیکان در لیگ برابر گسترش فولاد اظهار داشت: ما همان تیم اول فصل هستیم و فقط با کار و تلاش بیشتر توانستیم این نتایج خوب را به دست آوریم.

وی افزود: در ابتدای فصل مشخص بود که به مشکل بر خواهیم خورد چرا که  چند مهره خوبمان از تیم جدا شده بودند. البته با بودجه متوسط توانستیم چند بازیکن بگیریم و در حال حاضر هم تیم به یک تعادل رسیده است.

مربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: هیچ چیز هنوز تموم نشده تازه هفته نهم لیگ را سپری می‌کنیم. خیلی هنوز تا پایان لیگ کار داریم.

مطهری اضافه کرد: ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم که در کسب این نتایج سه  عامل مدیریت و کادر فنی و بازیکنا موثر بودند و همه با تمام وجود تلاش کردند تا این نتایج رقم بخورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این شرایط مهم‌ترین مسئله این است که بتوانیم شرایط را کنترل کنیم و نباید اجازه دهیم که مغرور شویم، چرا که می‌دانیم در فوتبال روز خوب و بد وجود دارد.

مطهری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم و سعی می‌کنیم جلو حاشیه‌ها را بگیریم و از نظر فنی هم خوب باشیم تا بتوانیم در کورس باقی بمانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *