صحبت‌های ترامپ به معنای پاره‌کردن یک نیمه از برجام بود

11:48 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۳۴۰
کارشناس مسائل سیاسی و رسانه گفت: صحبت‌های ترامپ به معنای پاره کردن یک نیمه از برجام که مربوط به تعهدات آمریکا می‌شد، بود.
صحبت‌های ترامپ به معنای اعلام جنگ علیه جمهوری اسلامی است/ سپاه بی شک جواب قاطعانه‌ای به مواضع وقیحانه ترامپ خواهد دادمحمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی در در واکنش به اظهارات وقیحانه و نادرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: صحبت‌های ترامپ به معنای پاره کردن یک نیمه از برجام که مربوط به تعهدات آمریکا می‌شد، بود.

وی ادامه داد: ترامپ با تکیه بر فضولی‌های بیش از اندازه در نطق خود از خلیج فارس به عنوان خلیج عربی یاد کرد، ترامپ یک احمق است که نمی‌داند در مقام یک رئیس جمهور نمی‌تواند برای مناطقی از جهان که نامگذاری آن‌ها به ده‌ها هزار سال قبل بر می گردد، تغییری ایجاد کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: مواضع ترامپ با موضع گیری صریح و روشن آقای روحانی روبرو شد و سپاه هم بی شک جواب قاطعانه‌ای به مواضع وقیحانه ترامپ خواهد داد و بیش از گذشته دماغ تروریست‌ها در منطقه را به خاک خواهد مالید.

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه یاداورشد: عصبانیت ترامپ از شکست تروریست‌ها در منطقه و بخصوص داعش مشخص است و ملت ما اعتنایی به این مواضع نمی‌کند و همچنان بر مواضع ضد آمریکایی خود تاکید دارد و به زودی فاز‌های عملی را به آن‌ها نشان خواهد داد والبته این جواب‌های عملی را می‌توانند در منطقه رصد کنند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *