طارمی باید بگوید پول هدایتی را چه‌کار کرده است/ برانکو پرسپولیس را به جایگاهش رسانده است

9:52 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۱۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو مربی خوب و با دانشی است که توانسته پرسپولیس را بعد از چندین سال به نزدیکی جایگاه واقعی‌اش برساند.

محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد و به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشت تا تدابیری که برانکو اندیشید و پاس‌کاری‌های پرتعداد توانست بازی را در اختیار بگیرد و نتیجه را نیز از آن خود کند و با 3 امتیاز به تهران بازگردد.

وی در مورد بازی برگشت در مقابل الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: متأسفانه در بازی قبل نتیجه بدی رقم خورد که برای ما قابل هضم نبود علت اصلی این نتیجه هم شوکی بود که از سوی طارمی به تیم وارد شد وگرنه برانکو واقعاً‌ تیم خوبی ساخته است.

صادقی اضافه کرد: برانکو مربی خوب و با دانشی است که توانسته پرسپولیس را بعد از چندین سال به نزدیکی جایگاه واقعی‌اش برساند.

وی تصریح کرد: ما چند روز گذشته با هدایتی جلسه داشتیم و ایشان واقعاً قسم خورد که یک میلیارد و 150 میلیون تومان را برای رضایت باشگاه ترکیه‌ای به طارمی داده است. طارمی باید پاسخ دهد که این پول را چه کار کرده چرا هیچگونه روشنگری از سوی این بازیکن صورت نمی‌گیرد تا تکلیف این پول که زیاد هم هست مشخص شود. این آقا تا چند سال پیش ماهی 2 هزار تومان شاید از پدرش پول توجیبی می‌گرفت و الان که با این مبالغ روبرو می‌شود شاید نتواند آن را بشمارد. وقتی به این افراد این مقدار پول داده می‌شود تکلیفش هم همین می‌شود دیگر!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مسئولان از وزارت ورزش فدراسیون فوتبال و هرجا که به این مسائل رسیدگی می‌کنند باید به این داستان ورود کنند چون آبروی فوتبال ایران رفته و تکلیف مبلغ زیادی پول هم مشخص نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *