ممنوعیت ورود متخصصین بیهوشی به بیمارستان ها کذب است

13:29 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۸۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
وزارت بهداشت در اطلاعیه ای متن منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مکاتبات ستاد درمان وزارت بهداشت با دانشگاه های علوم پزشکی دال بر ممانعت از ورود متخصصین بیهوشی به بیمارستان ها را تکذیب کرد.

ممنوعیت ورود متخصصین بیهوشی به بیمارستان ها کذب استبه گزارش گروه جامعه ،روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد: متن منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مکاتبات ستاد درمان وزارت بهداشت با دانشگاه های علوم پزشکی دال بر ممانعت از ورود متخصصین بیهوشی به بیمارستان ها کذب است و تهیه کنندگان و منتشر کنندگان نامه مذکور تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بر اساس این اطلاعیه؛ معاون درمان وزیر بهداشت طی مکاتبه ای از روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست بررسی مسائل اخیر، آرام سازی جو موجود و پیشنهاد راه برون رفت از وضعیت فعلی را داشته تا روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و هموطنان عزیز بدون هیچ کم و کاستی ادامه یابد.

همچنین بر اساس اعلام دفتر بازرسی وزارت بهداشت، دو نفر از منتشر کنندگان اصلی این خبر شناسایی و علاوه بر طرح شکایت در دادگاه به اتهام نشر اکاذیب به هیات انتظامی اعضای هیات علمی معرفی شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *