مخاطب اول/ تا نقطه‌ ضعف هست؛ دشمنی هم هست

11:21 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۵۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
صدوسومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «مخاطب اول» که به رفتار خصمانه‌ی آمریکا در قبال برجام و همچنین چند اقدام لازم که مسئولان در آستانه خیمه شب بازی جدید آمریکا باید انجام بدهند، منتشر شد.

شماره 103خط حزب‌الله منتشر شد/ مخاطب اولبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی به نقل از khamenei.ir، صدوسومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «مخاطب اول» که به رفتار خصمانه‌ی آمریکا در قبال برجام و همچنین چند اقدام لازم که مسئولان در آستانه خیمه شب بازی جدید آمریکا باید انجام بدهند منتشر شد.

در بخشی از آن این‌گونه آمده است: در چندروز گذشته بحث در مورد نقض عهد آمریکا درباره برجام بالا گرفته است. این موضوع حتی در صحبت‌های رکس تیلرسون، وزیرخارجه‌ی آمریکا نیز مطرح شده است. این فضاسازی در حالی است که ایران مطابق گزارش رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، به همه‌ی تعهداتش بر اساس متن برجام عمل کرده است. براساس گزارش نیویورکر از دیدار اخیر وزرای خارجه‌ی ایران و ۱+۵، وزیرخارجه‌ی کشورمان در ابتدای این نشست فهرستی از گلایه‌های ایران را طرح کرده و گفته است ایالات متحده آن‌طور که در توافق هسته‌ای مقرر شده، تحریم‌ها را رفع نکرده و ما هنوز نمی‌توانیم در انگلیس یک حساب بانکی باز کنیم.

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «تا نقطه‌ ضعف هست؛ دشمنی هم هست» به هشدارهای رهبر انقلاب مبنی بر توطئه‌های دشمن برای مختل کردن اقتصاد و راه‌حل‌های رهبر انقلاب برای جدایی اقتصاد از نفت و قوی شدن اقتصاد می‌پردازد.

در بخش اخبار این هفته خبری از تاریخ‌دان معروف آمریکایی، خوان کول منتشر شده است با عنوان «پیش‌بینی آیت‌الله خامنه‌ای درست بود» که در بخشی از آن چنین آمده است: ایران با این شرط وارد مذاکرات شد که تحریم‌ها لغو خواهند شد. تحریم‌هایی که به اقتصاد ایران آسیب رسانده و زندگی اهالی این کشور را در خطر قرار داد. اینک در حالی‌که تحریم‌های بین‌المللی لغو شده‌اند، همانطور که آیت‌الله خامنه‌ای پیش بینی کرده بود، کنگره آمریکا تحریم‌ها را شدت بخشید.

هسته‌ای بهانه است، فاجعه‌آمیزترین مانع در راه حاکمیت اسلام، آمریکای دوران ریگان و بوش با آمریکای امروز هیچ فرقی ندارند، گاهی اوقات عدالت به ضد خودش تبدیل می‌شود، ملتی که به خود باور دارد در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی می‌کند، مؤمن حق ندارد خود را ذلیل کند، زن مسلمان بالاتر از این حرف‌هاست، به جوان‌هایی با ‌چنین روحیه‌هایی نیاز داریم و... اینها عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسومین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح سردار شهید رجبعلی محمدزاده تقدیم شده‌است.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *