پایان مهر آخرین مهلت ساماندهی سرویس مدارس/ خانواده‌ها تخلفات را گزارش کنند

9:12 - 20 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۹۰۷
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: پایان مهر اخرین فرصت برای ساماندهی سرویس مدارس است و دیگر پس از آن صلاحیت آنها تمدید نمی شود.

پایان مهر اخرین مهلت ساماندهی سرویس مدارس/ خانواده ها تخلفات را گزارش کنندسرهنگ حسن عابدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت: بررسی صلاحیت فردی رانندگان سرویس مدارس از سوی پلیس انجام می شود و اگر راننده ای نتواند این صلاحیت را کسب کند، حق فعالیت به عنوان راننده سرویس مدرسه را ندارد. بیشتر رانندگان سرویس مدارس در تهران تعیین وضعیت شده و ابتدای آبان ماه آخرین مهلت برای بررسی صلاحیت این افراد است.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند و تاکنون صلاحیت آنها بررسی نشده یا اقدامی برای دریافت مجوز نکرده اند، می توانند تا پایان مهر اقدام کنند. 

جانشین رئیس پلیس راهور تهران به اولیا دانشس آموزان توصیه کرد به معاینه فنی خودرو، صلاحیت اخلاقی واجتماعی راننده، برچسب و کارت سرویس مدارس وسوار کردن تعداد مجاز دانش آموزان  توجه ونظارت داشته باشند. 

عابدی افزود: اولیا دانش آموزان لازم است برای ایمنی بیشتر فرزندانشان از سرویس‌های مجاز مدارس استفاده کنند و در این مورد حساسیت های لازم را داشته باشند .در صورت تخلف از سوی سرویس ها، با مدیران مدارس در میان بگذارند تاحادثه ای پیش نیاید.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *