ویسی: با یکی از تیم‌های قدر ایران و آسیا بازی داریم/ چه تیمی به من داده‌اند که حالا انتظار نتیجه دارند؟

16:42 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حرف من این است که چه تیمی به من داده‌اند که حالا انتظار نتیجه دارند.

به گزارش گروه ورزشی ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا با یکی از تیم‌های قدر ایران و آسیا بازی داریم. ما از حساسیت بازی آگاهی داریم و باید تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم تا ان‌شاءالله سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی با پرسپولیس هم قصد دارد سیستم تیمش را تهاجمی بچیند یا نه، یادآور شد: ما سیستم تیم‌مان را براساس شیوه بازی حریف می‌چینیم. در واقع شرایط بازی باعث خواهد شد که ما تصمیم بگیریم با چه روشی بازی کنیم. در بازی فردا ما در شهر خودمان به میدان می‌رویم و قطعاً به دنبال امتیاز خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به آمار ضعیف تیمش در رویارویی با پرسپولیس تصریح کرد: به‌هرحال ما در شرایطی با پرسپولیس بازی داریم که این تیم به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ محتاط است. اخیراً هم شکست سنگینی را مقابل الهلال خورده‌اند که باعث شده است از نظر روحی و روانی اُفت کنند. در بازی‌های اینچنینی من نیازی نیست شاگردانم را از نظر روحی و انگیزشی آماده کنم از این جهت که بازیکنان همیشه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال انگیزه بالایی دارند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *