تا تمام حقم را با ضرر و زیان از نفت نگیرم رضایت نمی‌دهم/ به سایر فوتبالیست‌ها هم کمک می‌کنم تا حقشان را از باشگاه‌ها بگیرند

13:23 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۷۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت تهران گفت: تا تمام پولم را از نفت با ضرر و زیان نگیرم مطمئن باشید که رضایت نمی‌دهم.

سیامک کوروشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به شکایتش از باشگاه نفت تهران به فیفا بابت مطالباتش اظهار داشت: من چند سال زندگی‌ام را در این باشگاه گذاشتم اما با این وجود برای گرفتن حقم به فیفا شکایت کردم و جلوی نقل‌وانتقالات این تیم برای نیم‌فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تا زمانی‌که پولم را پرداخت نکنند گرفته‌ام. مستندات این را هم دارم.
 
وی افزود: جالب است که فیفا در این راستا هم به فدراسیون هم به باشگاه نفت نامه زده و تذکر داده است، اما هیچ اقدامی صورت نداده‌اند.
 
بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: من نمی‌دانم فدراسیون با وجود اینکه برای رسیدگی پرونده‌ها پول می‌گیرد چرا هیچ اقدامی نمی‌کند تا ما مجبور شویم به فیفا شکایت کنیم تا نمره منفی برای فدراسیون فوتبال ایران در مقر جهانی حساب شود. اگر نفت نتواند در لیگ قهرمانان شرکت کند این موضوع علاوه بر باشگاه به ضرر کل فوتبال ایران هم هست چرا که ممکن است برای سال‌های آتی سهمیه‌های فوتبال ایران را کم کنند و به فدراسیون این ایراد را وارد کنند که باشگاهی با این بدهی چرا اصلاً باید در فوتبال حرفه‌ای بازی کند.
 
کوروشی تصریح کرد: مدیریت جدید هم مانند بهنام پیشرو آمده تا خودی نشان دهد و برود و با اسم چند نفر بازی کند. جالب است که تا دو سه روز دیگر باید مدارک را ارسال کنند، اما تا الان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
 
وی اضافه کرد: من خودم فوتبال بازی می‌کنم و می‌دانم که اگر جلوی حضور نفت در لیگ قهرمانان گرفته شود ممکن است در زندگی چند فوتبالیست تأثیر بگذارد. اما آنها هم باید حق و حقوقشان را بگیرند.
 
کوروشی تأکید کرد: من تا تمام پولم را با ضرر و زیان از نفت نگیرم مطمئن باشید که رضایت نمی‌دهم و هرچقدر هم لازم باشد هزینه می‌کنم تا به حقم برسم چرا که چند سال زندگی‌ام را گذاشته‌ام.
 
وی خاطرنشان کرد: من این راه را می‌روم تا یاد بگیرم و به سایر همکارانم و فوتبالیست‌ها نشان دهم تا چگونه باید حقشان را از مدیران و باشگاه‌ها بگیرم چرا که آنها هم عمر و جوانیشان را در این فوتبال می‌گذارند و هرکس که بخواهد حاضرم کمکش کنم و این راه را به او نشان بدهم.
 
بازیکن پیشین نفت تهران تصریح کرد: هر تیمی اول فصل ۱۰ درصد از پولش را به فدراسیون می‌دهد و سؤال اصلی من این است که چرا فدراسیون یک هزار تومانی از این هزینه‌ها را به بازیکن پرداخت نمی‌کند این پول‌ها اصلاً برای چه پرداخت می‌شود. من این راهی که آمدم را تا آخر طی خواهم کرد تا به حقم برسم.
 
وی در مورد شرایط تیم جدیدش، المعیذر اضافه کرد: در حال حاضر در اردو هستیم و بازی‌های تدارکاتی خوب و امکانات خوبی را هم داریم تا برای بازی در هفته دوم لیگ آماده شویم در بازی اول هم ابتدا دو بر صفر الشمال را شکست دادیم، اما ۱۰ نفره شدیم و بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. در مجموع از حضور در قطر تیم فعلی راضیم.
 
وی با اشاره به کیفیت لیگ دسته اول قطر افزود: واقعاً کیفیت بازی‌ها با لیگ ستارگان تفاوت چندانی ندارد و ما با تمام تیم‌های از لیگ ستارگان بازی کردیم نتایج خوبی گرفتیم که این موضوع تأیید کننده کیفیت لیگ ما است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *