بلیت فروشی بازی‌های تراکتوسازی هم الکترونیک شد

12:22 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تراکتورسازی هم برای تسهیل هوادارانش در تهیه بلیت، خرید بلیت الکترونیکی را برای آنها امکان پذیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازی در راستای تسهیل تهیه بلیت مسابقات و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت رفاه فوتبال‌دوستان، در فصل جاری اقدام به فروش الکترونیکی بلیت‌های مسابقات کرده است.

براین اساس، بلیت‌فروشی بازی روز جمعه تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم به شکل الکترونیکی و از طریق وب سایت footballeticket.ir انجام می‌شود.

هوادارانی که مایل به خرید بلیت به صورت اینترنتی هستند، می‌توانند با وارد کردن شماره کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت مورد نظر اقدام کرده و با همراه داشتن کارت ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت اینترنتی بازی‌ها به این شیوه با مبلغ هفت هزار تومان ارائه خواهد شد، اما این به معنی افزایش قیمت بلیت بازی‌ها نیست.

هواداران می‌توانند با حضور در ورزشگاه و خرید کارت الکترونیک به مبلغ پنج هزار تومان پیش از هر بازی به صورت اینترنتی کارت خود را در وب سایت با همان مبلغ همیشگی پنج هزار تومان شارژ کرده و به راحتی با همراه داشتن کارت الکترونیکی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

علاوه بر امکان خرید اینترنتی بلیت، هواداران می‌توانند به صورت حضوری هم در ورزشگاه بلیت الکترونیکی مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین بلیت جایگاه ویژه برای نخستین بار با خدمات بی‌سابقه از جمله پارکینگ اختصاصی و پذیرایی بین دو نیمه، به مبلغ 20 هزار تومان ارائه می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *