اختلاف نظر در جزئیات بسته‌های اینترنتی

12:11 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلاف نظر در خصوص جزئیات موضوع بسته‌ها و تعرفه‌های اینترنت زیاد است اما در اصل موضوعات مانند کاهش هزینه‌ها و کاهش هجمه‌ها وحدت نظر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هئیت دولت در خصوص تعرفه اینترنت گفت:موضوع بسته ها و تعرفه های اینترنت یکی از موضوعاتی بود که از روزهای ابتدایی که مشغول به کار شدیم جزو اولویت های برنامه قرار گرفت و به آن پرداختیم و طبیعتا مطابق با وعده ای که داده بودیم بسته نهایی شده تا در برنامه صد روز اجرایی می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: همچنان مباحث کارشناسی با اپراتورها وکمسیون تنظیم مقررات که مرجع تصویب تعرفه ها است و کمسیونی متشکل از نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت اقتصاد، سه عضو صاحب نظر با ریاست بنده، موضوع در جریان است و احتمالا در جلسه بعد کمسیون، تصمیم گیری ها به صورت کامل می شود.

آذری جهرمی عنوان کرد: اختلاف نظر در خصوص جزئیات آن زیاد است، کمسیون به تصویب که برساند ما درخصوص جزئیات آن با هم صحبت می کنیم اما اصل بحث این است که یک وحدت نظر وجود دارد یکی در بحث کاهش هزینه ها و دیگر در این که از حالت هجمه خارج شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *