مسئولان ابتدای فصل قول حمایت دادند و الان فرار کردند/ مدیران غیرت بازیکنان را ببینند و به خودشان بیایند

12:20 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسئولان استانی ابتدای فصل با ظاهرسازی قول حمایت دادند و سپس فرار کردند.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با اوضاع باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: متاسفانه هیچ پشتیبانی از تیم نمی‌شود. مسئولان اول فصل ظاهرسازی کردند و قول حمایت از تیم را دادند اما الان به نظر می‌رسد که فرار کرده باشند و هیچ‌کدامشان پاسخگو نیستند.

وی افزود: اینطور که پیش می‌رود به نظر می‌رسد اوضاع از اول فصل هم بدتر باشد. آخرین دریافتی ما به پیش از آغاز فصل برمی‌گردد. در همان ابتدا مسئولان مدام قول می‌دادند که مشکلی در طول فصل به وجود  نخواهد آمد و الان که وقت پاسخگویی است حاضر نیستند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه تصریح کرد: من بیش از 50 درصد از فصل گذشته از تیم طلبکارم. این مسئولان قرار بود تا پیش از شروع فصل بابت قرارداد فصل گذشته با من تسویه کنند که این امر محقق نشد.

شیخ‌ویسی اضافه کرد: پیش از آغاز فصل جدید من پیشنهاداتی از چند تیم داشتم و خود مسئولان هم در جریان این موضوع بودند آنها قول حمایت دادند و من به خاطر علاقه به این تیم و هوادارانش و همچنین حضور عبدالله ویسی در این تیم ماندم. جالب است یکی از مسئولانی که در آن زمان هر روز با من تماس می‌گرفت و از من خواهش می‌کرد که در این تیم بمانم  جواب تلفن را نمی‌دهد و با پیام می‌گوید که اگر کاری داری پیامک بزن! اینم نوع رفتار در شخصیت من نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما به خاطر عبدالله ویسی و همچنین هواداران تیم تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم می‌کنیم و امیدوارم مسئولان که غیرت بازیکنان را می‌بینند به خودشان بیایند.

شیخ‌ویسی در پایان با اشاره به دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه مصدوم هستم و نمی‌توانم به میدان بروم. دیگر دروازه‌بان ما گودرر داوودی است که گلر خوبی است و نشان داده که می‌تواند برای تیم ما مفید باشد. فقط به خاطر مردم و بازیکنان امیدوارم که این بازی را ببریم چرا که برای مسئولان انگار اصلا اهمیتی ندارد. فقط می‌گویم امیدوارم مسئولان که غیرت این بازیکنان را می‌بینند به خودشان بیایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *