رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازی در آبادان همیشه سخت است/ باید با تمرکز بیشتری کارمان را ادامه دهیم

15:00 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم نفت تهران گفت: امیدوارم مشکلات مدیریتی باشگاه به زودی حل شود چرا که باید با تمرکز بیشتر به کارمان ادامه دهیم.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در رابطه با شرایط نفت طلاییه پس از تعطیلات لیگ اظهارداشت: به هرحال می‌شد بهتر از این تعطیلات استفاده کرد اما با این وجود شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را هم انجام داد‌ه‌ایم که امیدوارم با شروع مجدد لیگ نتایج بهتری بگیریم.
 
وی در مورد اتفاقاتی که در این تعطیلات برای نفت افتاد تصریح کرد: نفت جزو تیم‌هایی بود که دیر کارش را آغاز کرد و این تعطیلات می‌توانست بیشتر به ما کمک کند. ما تمام تلاشمان را کردیم تا از شرایط فعلی خارج نشویم.
 
مدافع تیم نفت تهران در مورد وضعیت نابسامان مدیریت این باشگاه اضافه کرد: امیدوارم که این چالش‌ها به‌زودی برطرف شود. من به‌عنوان یک بازیکن تنها سعی می‌کنم که با تمام وجود تمرین کنم و برای تیمم مفید باشم. بهتر است که هرچه زودتر تکلیف مدیریت نیز مشخص شود.
 
وی اضافه کرد: نفت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود و تکلیف مدیریت هم مشخص شود تا تیم به آرامش برسد چرا که باید با تمرکز بیشتری کارمان را ادامه دهیم.
 
نصرتی در پایان با اشاره به دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی در آبادان همیشه برای تیم‌ها سخت بوده است چرا که حریف از حضور هواداران خونگرم و پرشوری بهره می‌برد ما هم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه و امتیازات کامل را از این بازی بگیریم با وجود اینکه کار سختی پیش رو داریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *