دستگیری عامل جنایت شوش در کمتر از یک ساعت/ قتل و نزاع دسته جمعی به خاطر اختلافات ملکی

8:28 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۵۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در شهرستان شوش خبر داد.

دستگیری عامل جنایت شوش  در کمتر از یک ساعت/ قتل و نزاع دسته جمعی به خاطر اختلافات ملکیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سردار حیدر عباس زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی و کشته شدن یک جوان ۲۷ ساله و مجروح شدن سه نفر از شهروندان در یکی از مناطق شهرستان شوش، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی  افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات و راهکار‌های عملیاتی به کارآگاهان پلیس آگاهی ابلاغ شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار به جا مانده،محل اختفاء قاتل فراری را در کمتر از یک ساعت شناسایی کردند، ادامه داد:  با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی عامل جنایت و نزاع دسته جمعی در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری که متهم با آن اقدام به قتل کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات ملکی عنوان کرده است افزود: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در خاتمه با تاکید بر برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، گفت: پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند برای کشف جرائم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *