آثار سینمایی نازل را برای بازی مناسب نمی‌بینم/کیفیت فیلمنامه‌ها بسیار پایین آمده است

14:00 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۴۸۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر "ساختمان 85" گفت: کارهایی که به من پیشنهاد می شود کمی نازل است و مناسب من و امثال من نیست که در آن حضور پیدا کنیم، از سوی دیگر تولید کم است و فیلمنامه ها کیفیت ندارند.

مهدی میامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار حوزه فرهنگی ، درباره وضعیت کاری این روزهای خود گفت: بازی در فیلم سینمایی "دخمه" به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی وحید ضرابی نسب را به پایان رساندم و در حال حاضر روی دو نمایشنامه برای اجرای تئاتر متمرکز هستم اما سالنی برای اجرای آن ها  ندارم.

مهدی میامی 
این بازیگر درباره "دخمه" و روند تولید آن بیان کرد: این فیلم در حال حاضر در مرحله صداگذاری است و فکر می کنم به جشنواره فیلم فجر امسال برسد. در این فیلم در کنار شقایق فراهانی، پوریا پور سرخ، خسرو شهراز و مهری آل آقا نقش یکی از اهالی روستا را بازی می کنم که قصه فیلم را رقم می زند. "دخمه" جزو فیلم هایی نیست که مخاطب عام  داشته باشد ولی امیدوارم با استقبال روبه رو شود.

میامی درباره پیشنهادات بازی که به او می شود اظهار کرد: کارهایی که به من پیشنهاد می شود کمی نازل است و مناسب من و امثال من نیست که در آن حضور پیدا کنیم، از سوی دیگر تولید کم است و فیلمنامه ها کیفیت ندارند.در سال های گذشته و در این مقطع زمانی سریال ها در حال تولید بود اما امسال این گونه نیست و اگر هم باشد امکان بازی برای من پیش نیامده است.

مهدی میامی
وی درباره این دوره جشنواره فجر خاطر نشان کرد: تولیدات این دوره تازه از امروز به تدریج معلوم می شود ولی خبرهایی به من رسیده که آثار این دوره کیفیت خوبی ندارند. امیدوارم تولیدات با کیفیت خوب وارد جشنواره سی و ششم شوند حتی اگر من در آن ها حضور نداشته باشم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *