تدابیر سخت‌گیرانه‌ ستاد راهیان نور برای سلامت زائران/ فعالیت ۲۶ هزار مُبلغ عملیات‌های دفاع مقدس

8:01 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۴۴۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در ستاد راهیان نور، تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را در موضوع ایمنی که به سلامت زائران باز می‌گردد را در نظر گرفتیم و چندین طرح و دستورالعمل را برای بالا بردن ضریب ایمنی کاروان‌های راهیان نور به کار گرفته‌ایم.

افزایش چشمگیر حضور زائران کشورهای خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدسسردار علی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر کادر انقلابی، اعزام اردوهای «راهیان نور» را بر عهده دارند، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و مفیدتر این اردوها، بیش از ۲۶ هزار نفر مُبلغ عملیات‌های دفاع مقدس فعالیت می‌کنند.

وی همچنین گفت: به فضل الهی هر ساله شاهد افزایش چشمگیر حضور زائران کشورهای خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و زائرانی از قاره‌های مختلف به مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب و غرب کشور می‌آیند و با دفاع مقدس ما بیشتر آشنا می‌شوند.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه گفت: پس از حادثه سال 91، تمهیدات لازم را برای رعایت اصول ایمنی در اتوبوس‌ها و خطوط ریلی افزایش دادیم تا زائران راهیان نور به سلامت به سفر بروند و به سلامت بازگردند.

سردار فضلی در همین رابطه افزود: در ستاد راهیان نور، تدابیر سخت‌گیرانه‌ای را در موضوع ایمنی که به سلامت زائران باز می‌گردد را در نظر گرفتیم و چندین طرح و دستورالعمل را برای بالا بردن ضریب ایمنی کاروان‌های راهیان نور به کار گرفته‌ایم؛ به عنوان مثال، اگر در اعزام یک کاروان، حتی یک مولفه از سوی راننده اتوبوس رعایت نشده باشد، قطعا بازرسان ما که در آن کاروان حضور دارند، جلوی تردد اتوبوس را خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: امنیت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور نیز دغدغه مشترک ستاد راهیان نور و وزارت آموزش و پرورش است و در این راستا دستورالعمل‌های ویژه‌ای جهت اجرا در سیستم حمل و نقل جاده‌ای تهیه شده است که با همیاری پلیس راه، نظارت کامل بر اجرای استانداردها صورت خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *